Alla inlägg den 15 november 2010

Av Hege - 15 november 2010 14:38

Jag tycker så HIMLA SYND om dem som har barn som är sjuka ofta! Dem som har barn som alltid är snoriga, alltid hostar, har vattkoppor ena väckan och halsfluss nästa! Jag tycker så SYND om er att ni anar inte! Julia är sjuk nu och hon har varit det i en väcka och jag dödar mitt humör snart! Asså serriöst! Det gör något med en att bara sitta inne i en väcka! Det som är mäst irriterade är att jag missar så mycket i praktiken!


Jag får ta igän det i hälgerna och i morgon blir det dagis för Julia för hon är snart klar med pencelinkuren så jag orkar faktiskt inte ha henne eller mig hemma något mera! Jag blir galen snart!


Asså hon är frisk nog att gå till dagis nu, annars hadde jag så klart aldrig skickat dit henne! :)

Ovido - Quiz & Flashcards