Alla inlägg den 12 november 2010

Av Hege - 12 november 2010 23:07

I alla fall för Julia! Hon har öroninflamasjon, halsfluss, ögoninflamasjon,feber och snorig näsa. Det hela började med en snorig näsa som har förflyttat bakterier från näsan till andra slämhålor och nu har hon fått pencelin, ögontroppar, näsdroppar, saltvattenslösning och ipren (för febern) från farbror docktorn!


Det som är så roligt är att så fort Julia har fått en ipren så att febern försvinner så är hon Julia igän, haha! Hon var så ducktig i dag, dom stack henne i fingeret till och med och hon pep till men så såg hon blodet och var mera intreserad utav det änn att det gjorde ont. Dom kollade i öronen också men hon slapp som tur var att dom skulle kolla i halsen, tur! För om dom skulle göra det skulle dom få problem, Julia gapar ALDRIG! Hon stenvägrar! Varför vet jag inte. Det måste vara något gott för att gapet ska öppnas!


Men jag måste nog sova nu!

Vi ska ut med Racel och Linn i morgon (syster Linn och Racel systerdotter) och köra runt och cruuusa! Linn har ju tagit körkortet så grattis storasyster till det! :)

Vi ska även prata om lite saker som har hänt i det sista, skönt! Det är så svårt att ta det över facebook eller msn eftersom att allt bare blir fel då! Men som sagt, sova! Eller inte sova, men slapna av i alla fall sen sova! :)

Av Hege - 12 november 2010 22:42

Nu har nästan alla som bloggat svarat på det hära, jag vill med!


4 TV-program jag ser:
1. Whipout!
2. Torsdags kveld fra Nydalen!
3. The man show
4. Nyheterna!


4 saker jag gjort idag:
1. Varit på stan och letat efter saker att pysla med på våran jul grejs som vi ska ha med vänner.
2. Varit på City Cyd för att handla inn mat och shampoo osv.

3. Varit hos doktorn med Julia (vi var alltså på stan och Citty när vi väntade på att få en tid hos läkaren, var massa krims med det dära!)
4. Pratat med min storasyster och kommit fram till en hel del!

4 saker jag längtar efter:
1. Sängen!
2. I morgon!

3. Julen!

4. Förberedelsena innför Julen! :)

4 saker på önskelistan:
1. En fin tavla.

2. Ny framkallade foton.

3. En ny digitalkamera.

4. 10.000 att innreda med! Det hadde suttit fint!

Ovido - Quiz & Flashcards