Alla inlägg den 14 november 2010

Av Hege - 14 november 2010 01:27

1. Jag skulle värkligen vilja gå ner i vikt, massor. Men jag är rädd eftersom att huden inte kommer att dra sig tillbaka efter graviditeten så då kommer det bara hänga där. Hällre tjock änn att se ut som dom där hundarna med för mycket hud, eller?


2. Jag skulle önska att jag kunde vara mera öppen om vad som har hänt förut i mitt liv och saker som fortfarande händer, sätta ord på mina känslor. Jag läser så många olika bloggar där människor är så tuffa och struntar i vad alla andra tänker och tycker, dem skriver det dom vill! Skulle önska att jag med kunde göra det!


3. Jag önskar ofta att jag hadde bättre kontakt med mina syskon, alla mina syskon. Vi bor lite här och där inte bara i Norge men i Sverige också.


4. Jag skulle önska att jag inte var så himla rädd för att åka till Eskilstuna, jag vet inte vad jag är rädd eller orolig för, jag vet bara att jag är det å det stör mig eftersom att det går ut över andra...


5. Jag får utslag på händerna när det är kallt ute.


6. Jag lysnar ofta på ex Ken Ring och mimrar tillbaka till tiden när jag var "ung" (haha).

Ovido - Quiz & Flashcards