Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Bara en ynka dag kvar!

Av Hege - 5 juli 2011 23:32

Nu åker vi snart! Bara i morgon kvar sen på Torsdag smäller det! I morgon ska vi först till polis huset och hämta Julias pass. Efter det ska vi till banken och fiksta så att hyran träks automatiskt från min konto. Efter det ska vi till parken och grilla med några kompisar å sen kl 18 på kvällen ska vi på konsär inne i stan och stanna en timme eller så och då ska jag så klart kolla på när Julia dansar och inte så mycket på konsären!


Jag längtar!


Nu har vi fiksat allt och det enda som är kvar är det jag har sagt nu! Vi måste också köpa shampo, balsam och nagellack!  Det var nog det hela! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hege - 31 augusti 2011 02:01

Jag sitter och har små ångestatacker, vad vill jag med mitt liv? Jag har börjat skolan nu, komvux tror jag att det heter i Sverige, man pluggar för att få bättre betyg. Jag funderar värkligen på vad jag vill bli, vad vill jg bli? Jag har ingen anin...

Av Hege - 21 augusti 2011 23:47

TjugoandraJuliTvåtusenelva. Idag är det 4 veckor sedan explosionen i Oslo och skottlossningen på Utøya. Idag känner jag att det sårar mig för första gången. Många ungdommar förlorade sitt liv som precis hadde börjat den dagen, den 22 Juli 2011.Jag få...

Av Hege - 17 augusti 2011 15:25

Är det ett mirakel när man vinner på lotto?  Är det ett mirakel om man som människa kan flyga? Är det ett mirakel att vi har varit på månen? Jag tycker inte det!! Ett mirakel händer hela tiden. Barn blir födda. Ungdommar säger nej tack till droger. M...

Av Hege - 14 augusti 2011 00:49

Julia ropar från sitt sovrumJulia; Mamma!!!Jag går inn för att kolla vad det är.Jag; Vad är det vennen?Julia; I love u! :''')Forstår ni hur mycket hon förtjänar att jag ska gå skola och få en bra utbildning!? ...

Av Hege - 14 augusti 2011 00:24

Oj vad jag letade efter den dära skolan, jag gick värkligen runt i hela stan och eftersom att den heter "bybroen privatskole" och deras logga har ett kort med den gamla bybron på så skulle det väll vara logiskt att skolan låg vid bybron tänkte jag, m...

Skapa flashcards