Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Trött blir man, å lever ändå gör man! :)

Av Hege - 24 september 2010 23:30

Det är helt sjukt hur trött jag blir av att gå i skolan! Kl 22 varje kväll skulle jag lätt kunna slokna utan problem, men jag vill bara inte. Så jusst nu sitter jag här, halvsovandes. Ok, det är inte så jobbigt att gå i skolan, men jag vaknar kl 05.30 varje morgon för att hinna till bussen som går 06.13
Så går jag i skolan hela dagen, kl 08.00 börjar jag och kl 15.00 slutar jag, så är det bara att åka hem till min älskling som är med sin pappa på dagarna, å det är lika underbart varje gång jag kommer och hon ler från öra till öra och säger "MAMMAAAA!"

Efter det vill hon kramas å pussas, eller jag vill i alla fall, hon är mäst tvungen även fast hon tycker att det är mysigt. När jag kommer hem har Julia ofta redan ätit middag så när jag kommer hem äter jag anntingen räster, eller något annat snabt.

Så är det play time! Ute, inne, borta, hemma! Vi leker över allt! Julia älskar värkligen sandlådan så man får passa på nu innan den fryser till is. Det är inte själva sandådan hon gillar, det är att kasta upp sand på rutchkanan så att det låter, det är as kul! Annars är gungan helt ok! Hon har också komit på att man kan klätra i klätterstälningen om man är stark, villken tur att hon inte är så stärk redan.  

Jag älskar dig Julia! Det skal du aldrig behöva tveka på! Inte ett enda sekund efter att du kom till att jag inte har älskat dig! Du är anledningen till att jag andas å utan dig är jag som en skola utan elever, till absolut ingen nytta.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hege - 31 augusti 2011 02:01

Jag sitter och har små ångestatacker, vad vill jag med mitt liv? Jag har börjat skolan nu, komvux tror jag att det heter i Sverige, man pluggar för att få bättre betyg. Jag funderar värkligen på vad jag vill bli, vad vill jg bli? Jag har ingen anin...

Av Hege - 21 augusti 2011 23:47

TjugoandraJuliTvåtusenelva. Idag är det 4 veckor sedan explosionen i Oslo och skottlossningen på Utøya. Idag känner jag att det sårar mig för första gången. Många ungdommar förlorade sitt liv som precis hadde börjat den dagen, den 22 Juli 2011.Jag få...

Av Hege - 17 augusti 2011 15:25

Är det ett mirakel när man vinner på lotto?  Är det ett mirakel om man som människa kan flyga? Är det ett mirakel att vi har varit på månen? Jag tycker inte det!! Ett mirakel händer hela tiden. Barn blir födda. Ungdommar säger nej tack till droger. M...

Av Hege - 14 augusti 2011 00:49

Julia ropar från sitt sovrumJulia; Mamma!!!Jag går inn för att kolla vad det är.Jag; Vad är det vennen?Julia; I love u! :''')Forstår ni hur mycket hon förtjänar att jag ska gå skola och få en bra utbildning!? ...

Av Hege - 14 augusti 2011 00:24

Oj vad jag letade efter den dära skolan, jag gick värkligen runt i hela stan och eftersom att den heter "bybroen privatskole" och deras logga har ett kort med den gamla bybron på så skulle det väll vara logiskt att skolan låg vid bybron tänkte jag, m...

Ovido - Quiz & Flashcards