Alla inlägg den 29 september 2010

Av Hege - 29 september 2010 23:43

I dag hadde jag som sagt ett prov i skolan, när jag satt där och skrev så kände jag att det gick helt ok, kanske inte MVG men ett helt ok prov i alla fall. Nu känns det som att det gick bajs helt plötsligt, varför? Jag sitter och funderar på om jag ens kommer få G liksom... Ursh vad jag hatar denna känsla...

Jag är sämst i hela värden på att folmulera mina svar på prov, allt blir huller om buller och jag fattar knapps själv vad jag menar så hur ska jag förvänta att min lärare ska göra det? Jag förväxlade "yrkesetikk" och "yrkesutøving" tror jag nu i efterhand... Gud jag blir så himla arg på mig själv! Varför hadde jag inte bara frågat min lärare om lagarna, det är så klart att jusst det enda som jag inte fattar bajset av, det kommer på provet!

Det var svåra ord, min dyslexi slog inn, jag fick hjärntäppa, jag började skriva på Svenska mitt i provet och jag klarade inte av att konsentera mig eftersom att alla blev klara på 15 min å så gick dom ut, en efter en tills det bara var jag och May-Britt kvar. Är det ett bra eller dårligt täken? Hon är klassens snille, hon fattar allt! Hon tog med var enda detalj, det var därför hon var kvar. Jag, inte precis klassens snille, men helt ok. Jag satt kvar för att jag vörväxlar saker med varandra och vässade pennan 3 gånger och använde säkerligen ett halft suddgummi... Nej, as röv fläsk bärgs apjävels bajs!


Hoppats bara att det gick bättre änn vad jag tror att det gjorde... Jag vill ju så gärna ha mera änn G...

Ovido - Quiz & Flashcards