Alla inlägg den 25 september 2010

Av Hege - 25 september 2010 23:12

Det är en sak jag aldrig kommer att glömma, villket svek du gav mig... Det trodde jag inte om dig. Det värsta är att allt bara är en lögn, en osanning, en sak som inte är sann... Om du vill prata osanning om mig, MIG så gör så det, jag bryr mig inte. Men det finns en gräns för hur mycket man får ljuga... Det finns en gräns för allt...
För att vara helt ärlig mev jag så chokerad när jag hörde vad du hadde sagt så jag började gråta med "Det är inte sannt!" som efterfall. Du sårade mig riktigt ordäntligt å jag skulle kunna tro det om så många, du var väll en av dom kanske 2 jag trodde ALDRIG skulle ljuga om sådana fruktansvärda saker.

Att säga att jag vill se dig död är att ljuga, för det vill jag inte. Jag älskar dig, men mera hat älskar dig och älskar dig bara för att jag känner att jag måste nu. Men jag önskar att något liknande händer dig, bara så att du får känna hur det känns...
Jag trodde att du stöttade mig ovansätt vad, vad fel man kan ta av folk. Det värsta är att du är en såpass stor del av mitt liv så jag vågar inte ens ta upp det med dig, för jag vet att jag kommer bli så arg att jag säger bara massa fula saker... Man kanske ska vänta tills det har lugnat ner sig i stället. Jag bara ger dig en kall hand i alla kommentarer på facebook och hoppats att du fattar, att jag vet...


När man känner sig ensam är det inte lätt, men helre ensam änn med 1000 som dig..

Av Hege - 25 september 2010 22:45

I dag har batuset varit "the place"! Vi har haft så kul. Jag, Julia å hennes baba var alltså i badhuset (för er som inte fick det med er dom andra två gångerna) och Julia är värkligen den smartaste unge som någon någonsinn har skapat! Alla genier kan bara slänga sig i väggen, för min unge kommer bli värdens nästa ljushuvud, eller i alla fall i min värd<3

Så varför är hon så smart undrar man då? Jo för att hon förstår att man simmar med armar och ben för att komma sig framåt! Hur sjukt är inte det? En ettåring som har varit i badhuset två gånger i hela sitt liv har redan fått in knycken! Hon välter nog dock om man skulle släppa henne eftersom att hon blir så ivrig så då skulle väll hela badringen åka runt, gud va hon älskar att bada!

Jag härde på reklam i dag att det finns "badkar" som man kan ställa under duchen och som man bara viker ihopp och tar bort när det inte används men att det är större änn en badbalja. Jag såg ett kort på en sånn i tygmatrial förut en gång, men detta kostade över 2.000,- så jag tror nog inte att det är samma. Jag funderar dock på att kirra en i tyg när Julia har växt ur sin badbalja. Den är redan på väg. Den är inte liten för henne, men det är ju inte så att hon har värsta mycket plats till övers för tex en kompis! ;P


Nog om det! Ni skulle bara ha sett henne! Det är dock lite läskigt att hon inte är ett dugg rädd, hon måste lära sig det men känner jag, att vatten inte är att leka med! Men det kommer väll! Hon svalde i alla fall lite i dag, en gång när hon trodde att hon bara kunde sätta sig ner när hon stod upp i vattnet för "stora barn" (4-7 år ca). Å så en gång när hon trodde att man kan doppa nyllet i vattnet för att kolla efter pappa och andas där under på samma gång... Dock gjorde hon det inte igänn så jag anntar att hon fattar att det inte var så smart!   

Av Hege - 25 september 2010 01:29

Har ni läst hela texten till Eminem å Rihannas låt "love the way you lie" någon?

Om inte så måste ni värkligen läsa den här och nu! Snacka om att Chris Brown fick ett slap i the face när han hörde detta!

(Jag tycker själv att det är jätte fult när en blogg mäst består av massa låt texter, men denna är bara ett måste!)


Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie

I can't tell you what it really is
I can only tell you what it feels like
And right now there's a steel knife
In my windpipe
I can't breathe
But I still fight
While I can fight
As long as the wrong feels right
It's like I'm in flight
High of a love
Drunk from the hate
It's like I'm huffing paint
And I love it the more that I suffer
I sufficate
And right before im about to drown
She resuscitates me
She fucking hates me
And I love it
Wait
Where you going
I'm leaving you
No you ain't
Come back
We're running right back
Here we go again
It's so insane
Cause when it's going good
It's going great
I'm Superman
With the wind in his bag
She's Lois Lane
But when it's bad
It's awful
I feel so ashamed
I snap
Who's that dude
I don't even know his name
I laid hands on her
I'll never stoop so low again
I guess I don't know my own strength

Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie

You ever love somebody so much
You can barely breathe
When you're with them
You meet
And neither one of you
Even know what hit 'em
Got that warm fuzzy feeling
Yeah them chills
Used to get 'em
Now you're getting fucking sick
Of looking at 'em
You swore you've never hit 'em
Never do nothing to hurt 'em
Now you're in each other's face
Spewing venom
And these words
When you spit 'em
You push
Pull each other's hair
Scratch, claw, bit 'em
Throw 'em down
Pin 'em
So lost in the moments
When you're in 'em
It's the rage that took over
It controls you both
So they say it's best
To go your separate ways
Guess that they don't know ya
Cause today
That was yesterday
Yesterday is over
It's a different day
Sound like broken records
Playin' over
But you promised her
Next time you'll show restraint
You don't get another chance
Life is no Nintendo game
But you lied again
Now you get to watch her leave
Out the window
Guess that's why they call it window pane

Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie

Now I know we said things
Did things
That we didn't mean
And we fall back
Into the same patterns
Same routine
But your temper's just as bad
As mine is
You're the same as me
But when it comes to love
You're just as blinded
Baby please come back
It wasn't you
Baby it was me
Maybe our relationship
Isn't as crazy as it seems
Maybe that's what happens
When a tornado meets a volcano
All I know is
I love you too much
To walk away though
Come inside
Pick up your bags off the sidewalk
Don't you hear sincerity
In my voice when I talk
Told you this is my fault
Look me in the eyeball
Next time I'm pissed
I'll aim my fist
At the dry wall
Next time
There will be no next time
I apologize
Even though I know it's lies
I'm tired of the games
I just want her back
I know I'm a liar
If she ever tries to fucking leave again
I'mma tie her to the bed
And set the house on fire

Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie


Ja som ni ser har jag fortfarande inte palrat mig i säng men nu blir det natten! Ska bara läsa värdens bästa blogg först som jag inte har gjort på kanske 2 dagar så nu har hon laddat upp med hela 28 innlägg! Jag gillart!

Ovido - Quiz & Flashcards