Direktlänk till inlägg 19 september 2010

Låtar som klistrar sit till hjärnan som ett frimärke på ett kuvär!

Av Hege - 19 september 2010 02:45

Gud va många sånna låtar det finns, som fasnar och aldrig släpper taget. Det som är roligt är dock att alla tror vi att vi kan sångerna även om dom som måste lystna på detta ohyre vet att så är det inte!


Shakira - Waka waka! Den sitter hårt som sten! Den sitter inte bara fast i hörselsgången men den ekar och trummar på trummhinnan som en trummis i ett 17 maj tåg! *BANG BANG WAKKA WAKKA!*
Att shakira är otroligt het i vidion gör inte saken bättre, inte bara i örona hon fastnar, men hon sitter som slickat på näthinnan också. Men jag gillart!


Villka flera låtar? Massor finns det, men villken kommer man på JUSST NU som kan fasna på en människa som inte bor i Norges näthinna och hörselgång?


Minns ni "Riva hela haket, SÅ KLART!" Med Petter? Det var en hit minns jag och den spelades på skoldiscona medans alla sjöng "SÅ KLART!", det var tider det...


  

Jullan på hennes 1 års dag!
Gud va jag älskar att min text och bild värkligen hör ihopp! Som citron och mjölk ungefär.




 
 
Hannele - Snart 2barnsmamma

Hannele - Snart 2barnsmamma

19 september 2010 12:55

Svar:
Ja det kan man ju lugnt säga :) hehe..

http://mammah.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hege - 31 augusti 2011 02:01

Jag sitter och har små ångestatacker, vad vill jag med mitt liv? Jag har börjat skolan nu, komvux tror jag att det heter i Sverige, man pluggar för att få bättre betyg. Jag funderar värkligen på vad jag vill bli, vad vill jg bli? Jag har ingen anin...

Av Hege - 21 augusti 2011 23:47

TjugoandraJuliTvåtusenelva. Idag är det 4 veckor sedan explosionen i Oslo och skottlossningen på Utøya. Idag känner jag att det sårar mig för första gången. Många ungdommar förlorade sitt liv som precis hadde börjat den dagen, den 22 Juli 2011.Jag få...

Av Hege - 17 augusti 2011 15:25

Är det ett mirakel när man vinner på lotto?  Är det ett mirakel om man som människa kan flyga? Är det ett mirakel att vi har varit på månen? Jag tycker inte det!! Ett mirakel händer hela tiden. Barn blir födda. Ungdommar säger nej tack till droger. M...

Av Hege - 14 augusti 2011 00:49

Julia ropar från sitt sovrumJulia; Mamma!!!Jag går inn för att kolla vad det är.Jag; Vad är det vennen?Julia; I love u! :''')Forstår ni hur mycket hon förtjänar att jag ska gå skola och få en bra utbildning!? ...

Av Hege - 14 augusti 2011 00:24

Oj vad jag letade efter den dära skolan, jag gick värkligen runt i hela stan och eftersom att den heter "bybroen privatskole" och deras logga har ett kort med den gamla bybron på så skulle det väll vara logiskt att skolan låg vid bybron tänkte jag, m...

Ovido - Quiz & Flashcards