Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

"Jeg fåkke sove om natta!"

Av Hege - 4 juli 2011 21:45

Jag kan inte sova om nätterna längre för att jag längtar helt sjukt mycket tills på Torsdag! Eller jag längtar kanske mäst tills på Fredag och inte så mycket tills på Torsdag. I vilket fall som hälst så ska vi vakna senast kl 08.00 på Torsdag och så ska inte Julia vila under dagen, då borde hon väll sova på flyget, eller? Jag hoppats i alla fall det!  

När vi flög till och från stockholm så var det "bara" en timme men det kändes som en halv evighet! Sätena är trånga, ungen är bökig och allt var ganska svårt faktiskt! Som tur är så är vi 4 vuxna nu så jag hoppats att vi kan turas om. Jag ska packa en leksaksväska till Julia också med pännor osv som hon ska ha på flyget om jag skulle ha oturen att få en unge som vägrar sova, vilket jag helt säkert får!


Ååh va jag längtar efter den känslan när man kliver av planet och ca 25-30 graders varm luft blir kastat rakt i ansiktet! Som att träffa en mjuk vägg liksom! Jag kan inte få nog! Snart åker vi och sen kommer vi tillbaka också... Men nu fokuserar vi på att åka först tycker jag!

I dag kom Jenny (lillasyster som ska med till Turkiet) också! Det var roligt att få träffa henne igjen och det ska bli kul att vara med henne i två väckor för även om pappa å Bente är med så kommer det ju bli hon, jag och Julia som gör saker ihop, jag hoppas att vi kan komma varandra lite närmare under dom två väckorna.


 

Jag och världens finaste tjej! <3
Ska bli så underbart att ta med Julia till varmare strök, hon älskar ju att bada och leka i sandlådan så en strand måste ju vara helt perfekt för henne! Jag längtar så otroligt efter att få alla korten som Jenny ska ta på min sköna och som jag ska framkalla när vi kommer hem!


Jag älskar detta, jag älskar att vi ska göra något tillsammans hon och jag som jag vet att hon kommer ha så roligt med! Hon kommer trivas massa och jag hoppats bara att det finns andra barn på hotellet som hon kan leka med, att bara leka med mamma hela dagarna är ju sällan roligt!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hege - 31 augusti 2011 02:01

Jag sitter och har små ångestatacker, vad vill jag med mitt liv? Jag har börjat skolan nu, komvux tror jag att det heter i Sverige, man pluggar för att få bättre betyg. Jag funderar värkligen på vad jag vill bli, vad vill jg bli? Jag har ingen anin...

Av Hege - 21 augusti 2011 23:47

TjugoandraJuliTvåtusenelva. Idag är det 4 veckor sedan explosionen i Oslo och skottlossningen på Utøya. Idag känner jag att det sårar mig för första gången. Många ungdommar förlorade sitt liv som precis hadde börjat den dagen, den 22 Juli 2011.Jag få...

Av Hege - 17 augusti 2011 15:25

Är det ett mirakel när man vinner på lotto?  Är det ett mirakel om man som människa kan flyga? Är det ett mirakel att vi har varit på månen? Jag tycker inte det!! Ett mirakel händer hela tiden. Barn blir födda. Ungdommar säger nej tack till droger. M...

Av Hege - 14 augusti 2011 00:49

Julia ropar från sitt sovrumJulia; Mamma!!!Jag går inn för att kolla vad det är.Jag; Vad är det vennen?Julia; I love u! :''')Forstår ni hur mycket hon förtjänar att jag ska gå skola och få en bra utbildning!? ...

Av Hege - 14 augusti 2011 00:24

Oj vad jag letade efter den dära skolan, jag gick värkligen runt i hela stan och eftersom att den heter "bybroen privatskole" och deras logga har ett kort med den gamla bybron på så skulle det väll vara logiskt att skolan låg vid bybron tänkte jag, m...

Ovido - Quiz & Flashcards