Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Hege - 3 juli 2011 15:46

Julia har en dålig dag idag tror jag. Hon blev jätte arg när jag bestämde att hon skulle vila eftersom att hon har varit allmänt grinig hela dagen. Det är nog min fel eftersom att jag sa att vi skulle leka efter att vi hadde städat, men så började jag dra fram ugnen å torka av bakom den osv så det tog lite längere tid änn väntat och hon blev arg. Nu när jag skriver det så förstår jag varför hon blev arg, jag sa ju att vi skulle leka! Dumma mamma! Vi får göra det när hon vaknar!


I dag tänkte jag att vi skulle ha söndags mys innan hon ska sova i kväll eftersom att vi inte myste i går, inte okej! Men först ska hon bada och lite annat så får vi mysa efter det och vara vaken helt till kl 9 idag, busigt!


Jaja, jag har inget mera att skriva, så jag kanske ska sluta nu? Kan ju tillägga en sak bara,


Jag älskar dig Julia, min dotter och mammas under bara flicka! Villken tjej! Du är underbar, helt fantastisk och villken tur jag har som får vara din mamma! Du är underbar!!!

Ovido - Quiz & Flashcards