Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Hege - 7 juli 2011 11:34

Det här blir mitt sista inlägg i bloggen för den hära gången! Eller i alla fall för två väckor för nu mina vänner, ovänner och alla andra viktiga människor som läser min blogg, nu åker vi!!!

Hawkar (Julias baba;P) kommer och hämtar oss kl 12 för att köra oss till min papi! Där ifrån ska vi så ta bussen vid två tiden ner till stan för att så ta bussen vidare till flygplasten för att cheka inn! Efter det ska vi vänta och vänta och vänta och tiden kommer gå sakta, sakta, sakta och efter det kommer flygplanet och vi kan stiga om bord. När det väl är gjort ska Julia sitta i mitt knä, utan möjligheten för att röra sig i ungefär 3-4 timmar (jag vet inte ens hur lång tid det tar och jag vill inte veta!) för att så gå av i Turkiet och möta den dära "väggen" jag pratar om! Den väggen av värme precis när man går av flyget är typ det bästa med hela turen!

Trevlig resa Hege och Julia! Tack ska du ha!   

Ovido - Quiz & Flashcards