Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Hege - 1 juli 2011 23:32

Det är ganska svårt för mig att hitta en bikiniöverdel som jag trivs i, en bikini över huvud taget faktiskt! Den kan inte vara svart för då blir jag så vit, inte brun heller föt den delen. Det ska bara vara en färg, alltså inte som i ljus blå och mörkblå, för det är två färger! Trosorna ska vara hipsters, alltså oaktuellt med troser som har knyte på sidan eller något sånnt och det ska vara två lager med tyg! Nu har jag äntligen hittat min bikini! Även fast jag inte gillar överdelen helt så är den okej. Jag hittade trosorna i min storlek men inte överdelen, jag har allt för stora tuttar. . .

Så nu måste jag gå med den överdelen till den andra bikinin om jag inte hittar en annan ganska fort som jag gillar, så det ska bli interesant att se!

Hur som hälst så skulle jag nog kunna gå i villken bikini som hälst för ni kommer nog inte få några "strandkort" med mig på ändå, möjligens på mina fötter i vattnet, men längere änn det sträcker jag mig inte! Men man vill ju fortfarnde vara fin när man solar, av någon konstig anledning! :P

Turkiet baby, 6 dagar kvar!

Av Hege - 1 juli 2011 13:01

Varje år så är det något man kallar för martnan i Trondheim. Det är tre dagar då det fins massor att göra i stan, och vi har självklart varit där. Inte i dag alltså eftersom att vi har inte kommit upp såpass att vi har fått på oss kläder ens, men frukost har vi dock ätit för länge sedan. Men i alla fall, här kommer kort eftersom att dom säger mera änn 1000 ord?

Julia och Racel delar vagn eftersom att vi åkte själva till stan utan moster Linn! Tufft av mig, aldrig mer :)


 

Julia och Talia ville rida på denna, mitt i stan och roligt hadde dem <3

 

Julia fick hårförlägning, eller en slinga i alla fall som självklart skulle vara rosa! Jag har misslyckats i mitt försök om att få min dotter till att gilla coola saker -.-"

 

Indianerna dansade och sjöng som varje år. Julia och Talia kastade massor av småpengar som dom snodde från Linn, Talias mammas kompis! Sen dansade dom som bara den, haha!

  Julia och Stine klappade hästen. Hästen frågade Julia om hon ville med på en åktur men Julia tackade nej denna gång och sa "Nästa år, okej?" Hästen blev besviken men tyckte att det var bättre med nästa år änn aldrig, han var nöjd. 

Av Hege - 1 juli 2011 12:27

Vi sov värkligen länge i dag, kl 11 hörde jag någon roppa "Mamman min?" och jag kollade på klockan å skuttade upp glad som bara den eftersom att hon hade sovit så länge, ibland har man tur!


Det är inte så konstigt att hon sov så länge eftersom att kusinerna vaknade kl kvar över fem(!!) i går och var pigga och lyckliga, ovetande om att det var mitt i natten fortfarande! Michelle hadde tydligen tagit upp både Julia och Racel och hon menade att hon hadde gjort en bra jobb, jag tvivlade en hel del dock.


I vilket fall som helst så ska vi innhandla min bikiniöverdel i dag, jag köpte underdelen för några dagar sedan och tänkte att jag behöver ingen ny överdel, men jag har ångrat mig. Så det ska vi göra i dag! Jag tror kanske att vi ringer till Malin å Talia och frågar vad dom gör också, vi vill ju att det ska hända saker hela tiden så att tiden går fort så att vi ska sova så är vi en dag närmare Turkiet och alla vet ju att om man har roligt går tiden mycket fortare.

Ovido - Quiz & Flashcards