Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Hege - 30 juni 2011 23:53

Jag tänker inte på annat nu för tiden, snart åker vi till Turkiet!


Vad ska man tänka på som man inte tänker på? Vad borde jag inte glömma och vad behöver jag inte ha med? Är det någon som har förslag?


Badblöjor, solkräm, bad trosor, PASS, vaksiner tagna, strandtofflor, badring och armpuffar, torr mat (soppor osv), solhattar, vagn, flaskor, kläder osv! Men är det något man tar med som man värkligen inte behöver, eller är det något man glömmer första gången som man aldrig lär glömma igenn?


Säg mig ni med erfarenhet, vad beöver man och vad behöver man inte? Vi åker om en väcka så kom med förslag.

En sak til. Vad tycker ni om "UV dräkter"? Tycker ni att alla borde packa på sina barn det eller är 50+ sol skydd okej? Jag tror at det blir himla varmt i en sånn dräkt på stranden, vad tror/tycker ni?


Jag har faktiskt läst att vissa till och med tycker att det är barnmisshandling att inte ta på sitt barn en sån. Förstå hur misshandlade vi som har barn nu är! Värsta soss ungarna hela bunten ju!

Ovido - Quiz & Flashcards