Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Hege - 5 juni 2011 22:33

Vi har varit på konfirmasjon i helgen och ätit massa mat och massor av tårtor. Julia hadde kul, ända tills hon fick reda på att alla dem andra barnen hoppade på studsmatta och hon inte fick. Hon får annars hoppa men det var så många barn där att jag var rädd att hon skulle göra sig illa pluss att det låt precis vid motorvägen så man vet aldrig om hon får för sig att springa dit helt plötsligt om jag kollar bort ett sekund eller två.

Jag gjorde i alla fall mitt livs första tårta, god blev den också! Med tårta menar jag inte socker kakor å sånnt men tårta liksom, det var den enda tårtan som nästan blev uppäten kan jag ju betätta för er ;-)


    Julia och Racel, båda lyckligt ovetande om att alla andra barn hoppade på en stor studsmatta utanför.

  Julia, olyckligt vetande om att det eksisterar en studsmatta som hon inte får hoppa på...


När blev Daniel så stor? Han har storlek 41 i skor och köper kläder på vuksenavdelingen. När hände det? När kollade jag bort?

Ovido - Quiz & Flashcards