Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Hege - 16 juni 2011 00:40

Skolan är snart slut för den hära gången, dock inte för det hära livet. Jag kunde ha varit färdig nu om jag inte hadde valt att plugga vidare. Det ringde en tant i dag och frågade om jag ville ha jobb där från hösten av, jag har inte ens sökt men tackade nej eftersom att jag kommer ha fullt upp med Julia och skolan.

Jag kommer värkligen gå hem och gråta den 23! Eller nej, det hinner jag ju inte för då ska jag ju supa, men okej den 24 då, om jag hinner eftersom att jag ska hämta Julia hos pappa osv den dagen. Den 25 ska jag i alla fall gråta! Jag kommer värkligen sakna alla! Hur patetiskt är inte det liksom!? Min klass, min underbara klass!! Jag kommer vara den som ba "Hej, vad med en klassfest?" När alla har gått vidare med sina liv, haha! Buhuuu, min klass!!
Alla ska flytta eller börja jobba och jag ska gå ännu mera skola nu för att få inn grunden att komma inn på universitetet. Sen ska jag så klart gå universitetet också. Efter det ska jag börja jobba och jobba tills jag är 68(?) sen är livet slut och jag kommer dö och ba "Vart tog allt det roliga med att leva vägen?!" Fatta att när jag är 68 är Julia 48 = det är en jävla lång tid till! Det kanske inte är något att deppa för ändå?


Men fortfarande, min klass!!! :'(

Ovido - Quiz & Flashcards