Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Hege - 7 juli 2009 20:00

Nu hoppar magen som bara den och jag kommer på att jag har ju bara ätit frukost och kaka i dag eftersom att jag har mått illa! Fruckosten kom som sagt i retur, så inte så jätte konstigt att jag är hungrig! Jag ska nog göra pankakor! Hawkar tycker inte om pankakor, men det struntar jag i! Han får äta det han får annars kan han vara utan! Så det så! Eller så kanske jag gör något annat åt han... Eller ne! Han får äta det han får! Ja jusst! Det får han!

Nu kollade jag förästen på min mobil efter att jag har sovit och ser att jag har fått ett medelande! Emelie har skrivit! Såhära står det!

"Håll i magen nu gumman för det kan hända att lillskruttan börjar dansa av glädje när hon får höra att hennes favorit moster är PÅVÄG!! Klockan 21, tio dagar efter din tjugo års dag kommer din favorit pulla för att stanna! =D Nu är biljetten bokad och betalad så hur det änn blir med jobb så kommer vi en sväng och myser med min favorit slicka.. Älskar dig, puss och kram!<3"

Tänka sig va? Sicka underbara vänner man har! Man blir ju alldeles rörd!
Linda har skrivit om mig i sin blogg och Emelie skriver ett sådant underbart medelande på en annars lite tråkig dag! Nu är det fastslått! Dom kommer den 14 September för er som inte vet att jag fyller den 4de! Då kommer dom till Norge för att jobba och till Trondheim inte minst! Allt bara för att jag, Hawkar å junior bor här! Enbart för våran skuld! Annars hadde dom ju kanske åkt till Oslo eller någon annan stans, men nej då dom kommer hit! Till oss! Gud va underbart det ska bli att ha Emelie ett telefonsamtal bort och Linda lika så med sina roliga och ibland konstiga kommentarer! Ditt lilla dyselexi barn!
Hawkar frågar "Hur länge är det till?" och skiner upp! Han tycker om Emelie! Dock har han aldrig träffat Linda, men vad är det att inte tycka om liksom?
En blondin med blåa ögon som sover utan bh, han kommer nog inte klaga;-)

Ovido - Quiz & Flashcards