Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Hege - 2 juli 2009 20:00

I dag har hon nog inte lillan varit lung mera änn 20 minuter åt gången, hon har gått på högvarv hela dagen! Jag har ingen aning om varför för jag har varelse druckit kaffe eller ätit socker eller något annat som brukar få henne hyper aktiv, undrar vad det är för något? Kanske hon längtar lika mycket som oss?=) Hawkar tycker dock att det är bara mys att magen hoppat runt som att jag har en liten gräshoppa där inne, jag tycker också att det är kul, till tider!
Det är inte så jätte kul när hon trycker mot blåsan och tarmarna, då är man ganska ofta på toaletten för att säga det vackert! Men det är mysigt att se att hon trivs i alla fall, för det måste hon nog göra! Vem hadde inte gjort det liksom? Bli bärt hela dagarna, måste vara underbart!<3

Annars så tjatade jag på Hawkar i dag tills jag fick som jag ville! Hans kompis och hans flickvänn har varit här i ca 2 väckor men i går åkte dom hem, det var kul när dom var här men himla skönt att kunna vara lite ensamma också! Skönt att kunna gå inn i dusjen och komma ut helt naken och slå sig ner med enbart trosorna på! Underbara ensamhet!<3
Men som sagt, jag tjatade på Hawkar i dag, helt tills jag fick som jag ville och vi åkte iväg, bara vi två för en gångs skuld och badade och solade! Doppade oss hela två gånger, även fast det var lite kyligare i dag med tanke på vädret vi har haft i ett par dagar nu, men skönt det var det!
Magen blir helt slapp när jag badar sådära kallt, lillan kryper innåt för att slippa kylan tror jag nog och då hänger magen som en tom påse, så nu vet jag hur jag kommer se ut när hon har kommit, inte så vackert! Men det gör inget, 110% värt det! Men vi badade som sagt och sedan solade vi ett bra tag innan vi åkte hem igän vid 18.00 taget.

I går när jag skulle kolla min mail så såg jag att något hadde hänt med internetten, den funkade men den var fruktansvärd sölig, man kan inte ens kolla på filmer på youtube.com villket suger! När jag ringde till "NetCom" så säger han mannen såhära "Ne du har använt upp din maximala gräns för snabt internett för den hära månaden så nu står det på det sacktaste." Ursäkta? Får inte vi använda vårat nät hur mycket vi vill? Skojjar han med mig? Men nej, det gjorde han inte! Han förklarade också att jag kan köpa upp mig till den snabba en gång till för 99,- extra, å så började jag tänka på att det är (var) den 1 i dag så det skulle jag inte göra, för det dära måste ju bli uppdaterat, eller? Så frågar jag han om detta och så svarar han "Jo det blir uppdaterat under dage, senast morgon dagen." Så han skulle få mig att betala 99,- för något jag kunde använda en halv dag, snacka om att försöka lura mig!
Det har dock inte blivit snabbare änn (kl är 01:48) så vi får se om det händer något under morgon dagen, om inte så tänker jag ringa och klaga, det är facktiskt en ny månad och jag ska ha det jag betalar för, annars blir jag förbannad!

Ovido - Quiz & Flashcards