Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Hege - 2 augusti 2011 19:08

Julia min Julia <3

Jag brukar alltid säga "Hallo prompen!" til Julia, men i dag, från ingenstans fick jag minsan tillbaka! "Hallo promp!" Säger hon och kollar på mig med en blick som säger "Käns inte så bra va? Nej jusst det!"

Hon har även försökt ta på sig trosor efter pott-besök. Tyverr var dom ut och inn och man kunde inte se fjärilarna. Efter att hon hadde dragit upp dom kollar hon ner och säger "Neimen oj!" för att så dra ned dom till knäna för att så dra upp dom igän och av någon konstig anledning var trosorna fortfarande ut och in! Hon gav upp och kastade trosorna på golvet för att så springa runt i sin skinnande rustning med den bleka rumpan efter Turkiet resan! Nu mera ligger hon här i soffan med mig och kolla på "Alladin" å dricker mjölk.


  
Älskar denna bild, mina underbara tjejer <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards