Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Hege - 24 januari 2011 23:20

När jag var liten så var denna mannen mycket populär! Min mamma tvingade oss att lyssna på denna musik minns jag, säkert i hopp om att vi skulle bli mångkulturella och acceptera alla, haha!
Efter ett par CDsnurr med denna skiva så älskade jag låtarna och kolla nu, nu har jag barn med en Kurd, haha! Mamma kanske inte hadde hoppats på att jag skulle bli så mångkulturell, men stolt, det hadde hon varit! ;-)

Av Hege - 24 januari 2011 20:49

Har ni hört!? Nu finns det hopp för alla!!! För 799,- kan man köpa en kräm som ska göra att man får större och fastare bröst! Nu finns det något för alla!!! Haha!


  

Av Hege - 24 januari 2011 16:21

Mitt barn, min bebis kommer bli stor en dag. Hon är redan ett och ett halft år gammal, snart blir hon två. När hon är två så är det bara 16 år kvar, senn är hon arton. Jag har åtta år på mig att lära henne att respektera sig själv och sin kropp, att lära henne se efter de rätta värderingarna, att lära henne att respektera sig själv och andra, jag allt sånnt dära ni vet?

Nu tänker ni kanske "åtta år? Då är hon ju bara tio" och ja, det är sannt. Men efter att man har blivit tio år så halvt slutar man lyssna på sin mamma och pappa, som ni kanske vet? Det är bråttom och jag blir stressad, helt pløtsligt kommer min nu 17 månader gamla bebis som ser ut som bambi på isen när hon går vara vuksen, läskingt...

Ovido - Quiz & Flashcards