Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Trökig blögg!

Av Hege - 13 februari 2011 01:41

Min blogg måste nog vara historiens tråkigaste blogg, men tvihålla pån, ja det ska jag!

Om 5 dagar så åker jag och Julia till Sverige, till Eskilstuna, till Emelie. Gud va jag längtar! I dag skulle jag köpa nya kläder till mig själv för att jag tänkte att det har jag minnsan förtjänat. 2000,- hadde jag att handla kläder för, tror ni att det blev kläder? Klart att det inte blev. Eller jo, ett par jeans på mig. Annars blev det två par byksor på Julia + en kofta.

Ja jusst ja! På Onsdag har Julia maskerad på dagis, å hon ska vara ett bi! Hur gulligt är inte det om man får fråga? Så jag köpte bi kläderna till henne också i dag. Sen handlade jag massa onödig mat som jag inte behöver. Men det var faktiskt nedsatt pris! 5 köttfersar på 400 gr vardera för 100,- det är 20 kr för 400gram! Det är nästan gratis! Sen kostade fiskgrateng 9,- och det kostar annars 30 å även om det inte är så värsta gott så tycker Julia om det. Annars var det också nedsatt pris på saft 3 fun light för 60 men jag köpte faktiskt bara 1 ändå.

Men nu så tänkte jag sova! :)


Ni får ha det gött! God natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hege - 31 augusti 2011 02:01

Jag sitter och har små ångestatacker, vad vill jag med mitt liv? Jag har börjat skolan nu, komvux tror jag att det heter i Sverige, man pluggar för att få bättre betyg. Jag funderar värkligen på vad jag vill bli, vad vill jg bli? Jag har ingen anin...

Av Hege - 21 augusti 2011 23:47

TjugoandraJuliTvåtusenelva. Idag är det 4 veckor sedan explosionen i Oslo och skottlossningen på Utøya. Idag känner jag att det sårar mig för första gången. Många ungdommar förlorade sitt liv som precis hadde börjat den dagen, den 22 Juli 2011.Jag få...

Av Hege - 17 augusti 2011 15:25

Är det ett mirakel när man vinner på lotto?  Är det ett mirakel om man som människa kan flyga? Är det ett mirakel att vi har varit på månen? Jag tycker inte det!! Ett mirakel händer hela tiden. Barn blir födda. Ungdommar säger nej tack till droger. M...

Av Hege - 14 augusti 2011 00:49

Julia ropar från sitt sovrumJulia; Mamma!!!Jag går inn för att kolla vad det är.Jag; Vad är det vennen?Julia; I love u! :''')Forstår ni hur mycket hon förtjänar att jag ska gå skola och få en bra utbildning!? ...

Av Hege - 14 augusti 2011 00:24

Oj vad jag letade efter den dära skolan, jag gick värkligen runt i hela stan och eftersom att den heter "bybroen privatskole" och deras logga har ett kort med den gamla bybron på så skulle det väll vara logiskt att skolan låg vid bybron tänkte jag, m...

Ovido - Quiz & Flashcards